کد خبر: ۱۵۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
محسن هاشمی:
رییس شورای شهرتهران با اشاره به این که حوصله تاریخی جامعه ایران نیز ظرفیتی دارد، گفت‌: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که با نقدهای سازنده و انعکاس مشکلات واقعی مردم به دور از فضاسازی‌های سیاسی و غیر واقعی کمک کنند که صدای واقعی مردم شنیده شود.
ناطقان: محسن هاشمی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ارتحال آیت الله طالقانی و جنایت 17 شهریور با اشاره به این که امروز ما وارث خون شهروندان تهرانی در 17 شهریور سال 57 هستیم و همه ما مسئولان باید این را بدانیم که پایه‌های میز و صندلی مان بر روی دوش مردم است.

وی با بیان این که مردم پس از تحمل رنج‌ها، محرومیت‌ها و بی عدالتی ها و به امید گشایش و عدالت فعالیت کرده‌اند ، اظهار کرد: کوتاهی در خدمت خیانت به رأی مردم و کم فروشی در انجام وظایف است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به این که حوصله تاریخی جامعه ایران نیز ظرفیتی دارد و پرداختن به بوروکراسی‌های بی ثمر، رانت سازی و رانت خواهی و دعواهای جناحی و .... موجب لبریز شدن صبر مردم می‌شود ، گفت‌: انتظار ما از اصحاب رسانه و فعالان مجازی این است که با نقدهای سازنده و انعکاس مشکلات واقعی مردم به دور از فضاسازی‌های سیاسی و غیر واقعی کمک کنند که صدای واقعی مردم شنیده شود.

وی تأکید کرد: امروز در شرایطی که وضعیت نامناسب اقتصادی را شاهد هستیم، اظهار نظرهای تنش زا و یا سناریوسازی‌های غیر واقعی برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی ضربه دیگر برای متزلزل کردن باقی‌ مانده اعتماد عمومی در جامعه تلقی می‌شود که آثار مثبتی ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان افزود: از همه مردم ، منتقدان، کارشناسان و ... می‌خواهم که عاملی برای بهبود شرایط و تقویت روند اصلاحی باشند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین