کد خبر: ۱۵۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: با توجه به اقدامات اخیر بانک مرکزی و تامین ارز مورد نیاز بازار، قیمت طلا از روز شنبه روند کاهشی داشته است.
ناطقان: محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه درباره کاهش قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: با توجه به اقدامات اخیر بانک مرکزی و تأمین ارز مورد نیاز بازار، قیمت طلا از روز شنبه روند کاهشی داشته است.

وی با بیان اینکه قیمت هر گرم طلا از روز پنج‌شنبه از ۳۶۵ هزار تومان به ۳۵۰ هزار تومان رسیده است، تصریح کرد:  نشست‌های سیاسی که در تهران در چند روز گذشته برگزار شده می‌تواند یکی از عوامل کاهش قیمت ارز باشد.
قانون مالیات بر ارزش افزوده در حال اصلاح است

کشتی‌آرای، در ادامه یادآورشد:  قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده آزمایشی بوده و با توجه به آنکه پیش‌بینی شده باید اصلاحاتی در  آن صورت گیرد، مقرر شده این قانون به زودی در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود تا بتواند رضایت طلافروشان را جلب کند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به آنکه قیمت طلا باید در همان لحظه مورد تحلیل قرار گیرد، پیش‌بینی قیمت طلا در بازار امکان‌پذیر نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین