کد خبر: ۱۵۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
پسر 16 ساله اي كه پدرش به او پول نداده بود به پلي در نزديكي خانه اش رفت و در برابر چشمان حيرت زده خواهرش با سقوط آزاد خودش را كشت.
ناطقان: ساعت 11 و نیم شب گذشته بود که ماموران کلانتری 158 کیانشهر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از خودکشی عجیب پسربچه نوجوانی در تهران دادند.

ماموران در تماس با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل پایتخت مدعی شدند که پسری 16 ساله خودش را در برابر چشمان خواهرش از بالای پل بروجردی در حوزه استحفاظی پلیس به پایین پرتاب کرده است.

با دستور بازپرس تحقیقات از افراد خانواده متوفی انجام شد که خواهر پسربچه 16 ساله گفت: امشب وقتی که برادرم به خانه آمد از پدرم درخواست پول کرد اما پدرم به او پول نداد و همین زمینه ساز درگیری لفظی بین پدر و برادرم شد.

این خانم جوان افزود: برادرم وقتی با پدرم درگیر شد در همان لحظه همه را تهدید به خودکشی کرد و از خانه بیرون زد. من دنبال او دویدم تا او را پشیمان کنم اما قبل از اینکه به او برسم خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.

در ادامه با دستور بازپرس مدیرروستا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین