کد خبر: ۱۵۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
رئیس شرکت «روس گئولوگیا» دست اندرکار امور اکتشافی که در چارچوب دو قرارداد با ایران همکاری می کند، اعلام کرد که تحریم های آمریکا بر فعالیت این شرکت در ایران تاثیری ندارد و از ایران خارج نمی شود.
ناطقان: «رومان پانوف» روزسه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شرکت روس گئولوگیا در ایران در طرح هایی فعالیت می کند که شامل تحریم های آمریکا نمی شود و به همین دلیل ازپیامدهای این تحریم ها نگران نیستیم.

وی افزود: طرح هایی که در ایران فعالیت می کنیم مربوط به استخراج مواد معدنی، اکتشاف آب و مراحل اولیه اکتشاف مواد هیدروکربنی می شود که تحریم های آمریکا علیه ایران شامل آن نمی شود،بااین حال کارشناسان حقوقی این شرکت امکان تاثیر تحریم ها بر فعالیت آن درایران را بررسی می کنند. 

 شرکت روس گئولوگیا روز سوم خرداد ماه با سازمان زمین شناسی ایران دو سند همکاری امضا کرد.

برنامه اکتشاف برای قرارداد اجرای امور اکتشاف دریایی در بخش ایرانی دریای خزر و اجرای تحقیقات ایروژئوفیزیک در ایران دو توافقنامه ای بود که در حضور دیمیتری کوبیلکین وزیر منابع طبیعی و زیست محیطی روسیه و «راضیه لک» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌ معدنی ایران امضا شد. 

در توافقنامه چهار ساله اکشتافی در خزر، قرار شده است اقدامات تحقیقاتی زلزله نگاری اجرا شود و در سند دوم نیز اجرای تحقیقات ایروژئوفیزیک در ایران پیش بینی شده است و دوره اعتبار آن سه سال اعلام شده است. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین