کد خبر: ۱۵۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
فرمانده ناجا:
سردار اشتری گفت: همگان باید بدانند که راهی که رفتیم، راهی است که امام و رهبری برای ما ترسیم کرده و راه پیشرفت و آبادانی است، در این مسیر خیلی مشکلات داریم اما میتوانیم آنها را پشت سر بگذاریم و تاکنون نیز توانسته ایم از سد این مشکلات عبور کنیم.
ناطقان: سردار حسین اشتری عصر سه شنبه در سومین یادواره 270 شهید فرماندهی انتظامی استان البرز که در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: شهدا پیرو راه امام حسین(ع) بودند و مانیز باید پیرو این شهیدان باشیم.

وی ادامه داد: اگر اهدا ف شهدا را رصد و به وصایای آنها رجوع کنیم ، متوجه می شویم که شهدای دفاع مقدس ، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم هدف شان از جهاد، قرب الهی بوده است.

اشتری گفت: در دوران دفاع مقدس تجهیزات لازم و امکانات دفاعی محدود داشتیم و دشمن با تمام توان علیه نظام اسلامی هجمه ای بزرگ شروع کرد و ما در مقابل دشمنان به خوبی دفاع کردیم.

وی ادامه داد: هیچ زمانی جمهوری اسلامی ایرانی قصد تعرض کشوری نداشته و ندارد، دشمن بعثی  جنگ را علیه کشور آغاز کرد لیکن فرماندهی امام راحل و وحدت نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی موجب پیروزی ما در این جنگ شد.

اشتری گفت: در جنگ تحمیلی برترین مزیتی که رزمندگان اسلام داشتند و آنها را موفق کرد، توکل به خدا و جهاد برای رضای الهی بود.

وی ادامه داد: ایمان به خدا موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد و رزمندگان اسلام برای امنیت و آرامش مردم و سربلندی کشور اسلامی جنگیدند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز نیز کسانی که توکل شان به خدا و نیت شان برای امنیت کشور و آبادانی کشور باشد، موفق خواهند بود چرا که اگر روحیه جهادی و الهی را داشته باشیم حتما پیروز خواهیم شد.

سردار اشتری گفت: در طول 40 سال گذشته آنجایی که روحیه جهادی داشته ایم موفق عمل کرده ایم و روحیه جهادی به این معنی است که با توسل به ائمه معصومین (ع ) و همت عالی و عقلانیت کارها پیش رفته است.

وی ادامه داد: دشمن چنان یاس و ناامیدی تزریق می کند که برخی شک می کنند که شاید به اهدافمان نرسیده باشیم، لیکن اینگونه نیست، امروز عملیات روانی و رسانه ای دشمن خیلی سنگین و ما را مورد حمله قرار می دهد اما ماهم قدرت دفاعی مان قوی شده و دفاع می کنیم.

اشتری گفت: در موضوعاتی مانند اقتصادی فشارهای زیادی داریم، باید همه مسئولان و مدیران همت کنند که برخی از مشکلات حل شود، اما همگان باید بدانند که راهی که رفتیم، راهی است که امام و رهبری برای ما ترسیم کرده و راه پیشرفت و آبادانی است، در این مسیر خیلی مشکلات داریم اما می توانیم آنها را پشت سر بگذاریم و تاکنون نیز توانسته ایم از سد این مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به مشکلات دهه 60 اظهار داشت: همانگونه که در آن دهه توانستیم تمام فشارها را تحمل و از سر بگذرانیم، باز هم موفق خواهیم شد، اگر تعدادی بر بستر نارضایتی ها سوار می شوند دلیل بر این نیست که حقانیت جمهوری اسلامی و مردم زیر سئوال برود.

فرمانده ناجا تاکید کرد که مردم انقلابی ایران با اقتدار و صلابت مانند همیشه راه شهدا را ادامه می دهند.

اشتری با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی بی نظیر است ، خاطر نشان کرد: با وجود تو طئه های استکبار و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه ، کشور ما دارای امنیت بی نظیری است.
.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات مرداد ماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: تمام این فضا سازی و فراخوان ها در مرداد ماه که انجام شد، تصور ضد انقلاب و گروه های معاند این بود که میلیون ها نفر به خیابان ها کشیده می شوند اما به جز شماری اندک ، مردم دشمنان را ناکام گذاشتند.

اشتری افزود: مردم مشکل دارند اما از اصل انقلاب دست بر نمی دارند، در کشورهایی مانند سوریه اعتراضات به اسم آزادی شروع شد اما اکنون مردم این کشورها امنیت ندارند.

وی گفت: آنهایی که اعتراض می کنند آزادی نیست، بدانند که در پناه شهدا است که امنیت و آزادی داریم و اگر شهدا نبودند آن موقع می فهمیدیم که آزادی یعنی چی، باید به سوریه می رفتند تا ببیند با شعار آزادی چه بلایی سر مردم آورده اند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین