کد خبر: ۱۵۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
دبیر شورای نگهبان با تأکید بر برخورد با محتکران و اختلالگران اوضاع اقتصادی کشور، ساماندهی هر چه سریع‌تر اوضاع اقتصادی را خواستار شد.
ناطقان: آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه هفتگی شورای نگهبان، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری  اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) هدف از قیام خود را اصلاح امت جدش پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.


دبیر شورای نگهبان احیای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اهداف عالی قیام امام حسین(ع) برشمرد و اضافه کرد: در صورت احیای این فریضه الهی، جامعه به سوی فلاح و رستگاری رهنمون خواهد شد.


جنتی در ادامه با برشمردن بعضی از معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، بی‌ثباتی بازار ارز و سکه، احتکار کالاهای ضروری و ایجاد بازار سیاه را غیر قابل قبول دانست و تأکید کرد این روند به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.


دبیر شورای نگهبان وجود شرکت‌های کاغذی جعلی و کشف انبارهای وسیع کالاهای احتکاری را نشانه‌ی ضرورت توجه و فعالیت بیشتر دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی دانست و گفت: افراد سودجو در مدتی کوتاه پول‌های میلیاردی از اموال مردم را غارت کردند.


جنتی در پایان، توزیع هر چه سریعتر کالاهای احتکاری در بازار را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با تلاش نیروهای انقلابی و مؤمن، اوضاع اقتصادی به زودی به سامان برسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین