کد خبر: ۱۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران باید بدانند که شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند و هر زمانی که ملت ایران در فشار و تنگنا قرار بگیرند، این شهدا هستند که به داد ملت می‌رسند و اقتدار نظام و مردم را ارتقا می‌دهند.
ناطقان: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارند و این اقتدار را مدیون شهیدان  و حماسه و ایثار آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: توانمندی دفاعی، تجهیزات و فناوری‌های گوناگون و بهره‌مندی از توان موشکی با دقت بسیار بالا که مردم ما آن را در دو مرحله مشاهده کردند، به برکت خون شهدا حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند تا راه شهدا و عشق به شهدا وجود دارد، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و قادر نخواهند بود به ملت ایران کوچکترین آسیبی بزنند و کشورهای منطقه نیز با تاثیر از شهدای انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه ایستاده‌اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین