کد خبر: ۱۶۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی ، با نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و تلاش های جاری برای پایان هر چه سریع تر بحران در این کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.
ناطقان: حسین جابری انصاری  که با هدف رایزنی با مقامات فرانسه در خصوص موضوعات منطقه ای نیمه شب گذشته وارد پاریس شده است، در مقر ریاست جمهوری این کشور  با «فرانسوا سنمو» نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و تلاش های جاری برای پایان هر چه سریع تر بحران در این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

 بر اساس این گزارش جابری انصاری صبح امروز نیز در قالب یک صبحانه کاری در اقامتگاه جمهوری اسلامی ایران در پاریس با «دلفین او» و آقای «فیلیپ بونکرر» روسای گروه های دوستی مجالس ملی و سنای فرانسه در خصوص زمینه های افزایش روابط و همکاری‌های دو کشور گفت‌وگو و رایزنی کرد.

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در ادامه دیدار خود از پاریس عصر امروز با مشاور دیپلماتیک الیزه و دبیرکل وزارت خارجه فرانسه ملاقات و تبادل نظر خواهد کرد.

 این دیپلمات ارشد کشورمان  همچنین روز گذشته در  سومین دور گفت وگو های ایران و اتحادیه اروپا  با حضور هلگا اشمید و نمایندگان چهار کشور فرانسه ، المان ، انگلیس و ایتالیا در ارتباط با بحران یمن در بلژیک شرکت کرد .
منبع: ایسنا
برچسب ها: رایزنی ، ایران ، فرانسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین