کد خبر: ۱۶۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
سخنگوی انصارالله با فرستاده سازمان ملل به یمن در مسقط، پایتخت عمان دیدار و رایزنی کرد.
ناطقان: به نقل از سایت شبکه المنار، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن به همراه عبد الملک العجری، از رهبران این جنبش با مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن در مسقط، پایتخت عمان دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و انسانی یمن گفت‌وگو کردند.

دو طرف در این دیدار درباره اوضاع سیاسی یمن، راهکارهای حل و فصل همه‌ جانبه بحران اقتصادی، انسانی و محاصره ظالمانه ائتلاف متجاوز عربی رایزنی کردند.

در این دیدار همچنین درباره سنگ‌اندازی‌های ائتلاف سعودی برای مشارکت هیأت مذاکره کننده انصارالله در مذاکرات اخیر ژنو و موضوعات دیگر از جمله؛ راه‌اندازی دوباره فرودگاه صنعاء، موضوع اسرا، مسائل اقتصادی و همچنین اقدامات لازم برای برگزاری یک نشست در سریع‌ترین زمان ممکن برای از سرگیری مذاکرات بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار توافق شد که سازمان ملل پیشنهاداتی را در ارتباط با مسائل فوق در دیدار با اعضای هیئت و مقامات انصارالله در صنعاء ارائه دهد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین