کد خبر: ۱۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: فکر می‌کنم تیم ما نسبت به بازی‌های لیگ بازی بهتری را انجام داد و مستحق پیروزی بودیم. تیم اکنون مشکل مالی دارد و امیدوارم این مشکل نیز برطرف شود.
ناطقان: محمدرضا ناصحی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران درباره این دیدار، اظهار کرد: متاسفانه اوایل بازی گل بدی را دریافت کردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. در این دیدار تیم ما نسبت به بازی‌های لیگ نمایش بهتری را انجام داد و مستحق پیروزی بودیم. با گل‌های دقایق پایانی خدا به ما لذت بیشتری می‌دهد اما در این دیدار برتر بودیم و خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم با طی مسیر یک قرعه خوب با تیم ما روبرو شود و تا فینال رقابت‌های جام‌حذفی پیش برویم.

وی ادامه داد: مهمترین بحث ما همدلی و یکدلی بوده که بین کادرفنی و بازیکنان رفاقت وجود دارد، همه توان خود را می‌گذارند مانند کادر تدارکات، کادر پزشکی، مجموعه باشگاه واقعا تیم یکدلی هستیم و گل‌محمدی هم واقعا در شرایط فنی همه نکات را به بچه‌ها می‌گوید و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند، امیدوارم که تداوم داشته باشد ولی این شرط دارد که امیدواریم مسئولان تمام تلاش خود را انجام دهند.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد افزود: امیداورم بتوانیم در پایان فصل یک نتیجه بسیار خوب برای فوتبال مشهد کسب کنیم. من به شما قول می‌دهم اگر با مشکل خاصی مواجه نشویم چون ما مشکل فنی اصلا نداشت و شرایط بازیکنان تیم بسیار خوب است، تنها بحث ما مسائلی است که شاید از خارج زمین چمن مشکل ایجاد کنیم که آن نیز در حال حل شدن است و چیزهایی که من شنیدم در حال حل شدن است و تمام مسئولین باشگاه زحمت خود را می‌کشند تا تیم پدیده مشکل مالی تیم ما پیدا نکند مطمئن هستم مشکلی نیست و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ و جام حذفی همین روند خوب را طی کنیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ناصحی ، ذوب آهن ، پدیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین