کد خبر: ۱۶۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
رئیس پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس خبر داد.
ناطقان: سرهنگ رضا معظمی گودرزی از ممنوعیت تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ امروز جمعه بیست و سوم شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه بیست و چهارم شهریورماه از کرج به سمت مرزن‌آباد خبر داد و اظهار کرد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

وی با اشاره محدودیت‌های تردد موتورسیکلت در محور کرج - چالوس، تأکید کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه بیست و چهارم شهریورماه از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به‌ویژه محور کوهستانی کرج – چالوس رادارند، خواست، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش خود از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین