کد خبر: ۱۶۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از آغاز اجرای نظام پایش در این دانشگاه به منظور حل مسائل راهبردی خبر داد و گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد در بحث تولید علم درسال ۱۴۰۴ انتخاب اول داوطلبان دانشگاه باشد.
ناطقان: دکتر بیژن رنجبر در "هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی"، خاطرنشان کرد: پایش (پژوهش اثربخش یکپارچه‌ای شبکه‌ای) به منظور حل مسائل راهبردی، پیچیده و بین‌رشته‌ای کشور، مدیریت و راهبری اثربخش، یکپارچه و شبکه‌ای پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقای دانشگاه از سازمانی آموزش محور به سازمانی نوآور، حل مسئله و پاسخگویی به مسائل ملی، مدیریت و راهبری اثربخش، یکپارچه و شبکه‌ای فعالیت‌های پژوهشی تحصیلات تکمیلی از اهداف مهم این نظام است که در دانشگاه اجرا می شود.

رنجبر با اشاره به مأموریت‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: قرار گرفتن در بین برترین دانشگاه‌های داخلی و بین المللی و خلق ثروت از ماموریت‌های مهم این معاونت است که با تجاری سازی محصولات دانش بنیان، تولید علم و فناوری و استفاده از نیروی انسانی نخبه صورت می‌گیرد.

وی بر طراحی برنامه‌های علمی و ریل‌گذاری به سوی دانشگاه مسأله محور تأکید کرد و گفت: هدف ما حرکت به سوی دانشگاه نسل چهارم و تولید ثروت از دانش و فناوری است.

رنجبر با اشاره به راهبرد تحول در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: طراحی الگوی مطلوب و پیاده‌سازی آن و دستیابی به واحدهای نمونه و توسعه الگوی موفق در این زمینه منجر به تحول کلان دانشگاه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تولید علم درسال ۱۴۰۴ انتخاب اول داوطلبان دانشگاه باشد و بتواند سهم مؤثری در بازارهای داخلی و بین المللی ایفا کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین