کد خبر: ۱۶۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵
حتما شما نیز به برجستگی‌های کوچکی که برروی برخی از دکمه‌های کی‌بورد رایانه است، دقت کرده باشید اما آیا می‌دانید این برامدگی‌ها برای چیست؟
ناطقان: جالب است بدانید برجستگی‌های کوچکی که برروی برخی از دکمه‌های کی‌بورد رایانه‌های شخصی وجود دارد، به‌منظور قرار دادن انگشتان سبابه کاربران برای تایپ ۱۰ انگشتی، صحیح و سریع جاگذاری شده است.

این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود با قرار دادن انگشت سبابه دست راست خود برروی برجستگی موجود برروی دکمه شامل حرف انگلیسی "J " و همچنین انگشت سبابه دست چپ خود بر روی دکمه حرف انگلیسی " F "، بدون نگاه کردن به کی‌بورد متون موردنظر خود را به‌سرعت تایپ کنند.

یکی دیگر از برآمدگی‌های کوچکی که بر روی دکمه‌های کی‌بورد وجود دارد، برجستگی برروی دکمه 5 بر روی صفحه کلید مختص اعداد در قسمت سمت چپ کی‌بورد است که آن نیز قابلیت مشابهی داشته و به کاربران در تایپ ۱۰ انگشتی سریع و درست کمک می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین