کد خبر: ۱۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
دبیرکل سازمان ملل خواهان پایبندی طرف‌های درگیر در سوریه و یمن به حمایت از غیرنظامیان شد.
ناطقان: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه با روزنامه القدس العربی درباره راه‌های حمایت از مردم فلسطین در برابر سیاست‌های آمریکا گفت: ما هرگز نمی‌گذاریم آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی(آنروا) دچار فروپاشی شود و مانع نابودی مسئله فلسطین خواهیم شد.

وی گفت: غیرنظامیان در یمن همچنان با پیامدهای جنگ و حملات هوایی و زمینی از سوی تمامی طرف‌ها مواجه هستند. نیروهای انصارالله نیز همچنان خمپاره‌هایی را به عربستان شلیک می‌کنند. من کاملا مشکلات فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن برای فراهم کردن شرایط مذاکره و روند سیاسی را درک می‌کنم و از تمامی طرف‌ها می‌خواهم با جدیت در این باره تلاش کنند. از حامیان این طرف‌ها نیز می‌خواهم از اتخاذ اقداماتی که به درگیری بیشتر دامن می‌زند، خوددداری کنند.

وی بار دیگر از توافق ترکیه و روسیه درباره ایجاد منطقه حائل در ادلب استقبال کرد و گفت: اجرای این توافق احتمالا جان سه میلیون تن از جمله یک میلیون کودک را نجات می‌دهد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گوترش ، آنروا ، نابودی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین