کد خبر: ۱۶۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص 49 در شرایط پاک قرار دارد، از سالم بودن هوای تهران طی روز جاری خبر داد.
ناطقان: حسین شهبازی با اشاره به وضعیت جوی تهران، وضعیت کیفیت هوای تهران را پیش‌بینی کرد و گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر روز جاری (جمعه 30 شهریور) است و در برخی ساعات وزش باد موثر با بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی و جنوبی انتظار می‌رود.

وی اظهار کرد: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی روز جاری در شرایط سالم قرار خواهد داشت. با تداوم این شرایط جوی در روز شنبه، برخی ساعات همراه با وزش باد با بزرگی بالاتر از 5 متر بر ثانیه خواهد بود که در برخی موارد افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تا روز آینده دمای تهران روند افزایشی خواهد داشت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: هوای تهران ، پاک ، سالم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین