کد خبر: ۱۶۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
شاخص کیفیت هوای تهران امروز (جمعه) با کاهش ۱۴ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون نسبت به روز گذشته بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و سالم است.
ناطقان: به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۸۲ به ۶۸ کاهش یافته و در شرایط سالم قرار دارد.


همچنین در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون از ۷۴ به ۵۴ و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۱۳ به ۸ کاهش یافته است.


بر همین اساس، ایستگاه‌های مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۱۰۴، ستاد بحران (منطقه ۷) با شاخص ۷۹ و شریف (منطقه ۲) با شاخص ۷۳ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.


همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۴۷، پونک با شاخص ۴۸ و گلبرگ (منطقه ۸) با شاخص ۵۳ کمترین میزان آلودگی هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.
هوای تهران سالم است
خبرگزاری میزان- شاخص کیفیت هوای تهران امروز (جمعه) با کاهش ۱۴ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون نسبت به روز گذشته بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و سالم است.
                                                                                                                       
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین