کد خبر: ۱۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
مسکو گزارش هیئت نظامی اسرائیل درباره علت سقوط هواپیمای "ایل ۲۰" در سوریه را رد کرد.
ناطقان: به نقل از المیادین، مسکو گزارش هیئت نظامی اسرائیل درباره سقوط هواپیمای "ایل ۲۰" در سوریه را رد کرد و از تل‌آویو خواست تحقیقات جدیدی در این خصوص انجام دهد.

طبق گزارش هیئت نظامی اسرائیل، روسیه و سوریه هر دو مسؤول سقوط هواپیمای مذکور هستند. براساس این گزارش طرف روسی دستورهای نادرستی صادر کرده و در نتیجه آن هواپیمای "ایل ۲۰" در معرض پدافند موشکی سوریه قرار گرفته است.

این هیئت در گزارش خود آورده است، هواپیمای روسی پیش از اینکه مقصد خود را به سمت جنوب تغییر دهد، به جاسوسی ناوچه فرانسه می‌پرداخته است.

شامگاه دوشنبه و در جریان حمله هوایی اسرائیل به استان لاذقیه سوریه یک هواپیمای نظامی روسیه نیز با ۱۵ سرنشین سرنگون شد که بعدها مشخص شد این اقدام با برنامه‌ریزی خلبان‌های اسرائیلی و با به اشتباه کشاندن پدافند هوایی سوریه رخ داده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین