کد خبر: ۱۶۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند فعالیت سامانه بارشی را پیش بینی کرد و گفت: سامانه بارشی ابتدا شمال غرب و غرب و به تدریج سواحل خزر، دامنه‌های زاگرس و ارتفاعات البرز را در برمی‌گیرد. شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خواهد بود.
ناطقان: احد وظیفه، با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (شنبه 31 شهریور) با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور، ابتدا شمال غرب، غرب و به تدریج غرب سواحل خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شرق فارس، غرب و جنوب غرب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه بارش در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت گفت: فردا (یکشنبه اول مهر) این سامانه در پاره‌ای نقاط شمال غرب، سواحل دذیای خزر ارتفاعات و دامنه‌های البرز، در بعدازظهر ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز بخش‌هایی از فارس، شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و ورزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز دوشنبه (دوم مهر ماه) در سواحل شمالی، شمال شرق ارتفاعات و دامنه‌های البرز، کرمان شرق فارس و شمال هرمزگان رگبار گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار خواهیم داشت.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوای تهران طی دو روز اول مهرماه اظهار کرد: آسمان تهران فردا (یکشنبه) نیمه ابری تا ابری، همراه با رعدوبرق و بارش و همراه با وزش باد و در اواسط روز کاهش ابر پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 29 و 19 درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین تهران در روز دوشنبه (دوم مهرماه) صاف، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین وکمترین دمای 30 و 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین