کد خبر: ۱۶۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
فلاحت پیشه:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در مورد حمله تروریستی صبح امروز در اهواز، گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعا خاطیان این حادثه را محکوم کرده و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز به طور خاص این حادثه را پیگیری می کند.
ناطقان: حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در مورد جزییات حمله تروریستی صبح امروز در اهواز، گفت: مجلس شورای اسلامی این حادثه را محکوم کرده و جزییات حادثه تاکنون همان چیزی است که در رسانه‌ها منتشر شده و تیراندازی در مراسم رژه نیروهای مسلح از سوی گروه‌های تروریستی صورت گرفت که متاسفانه منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شده است.

وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی این حادثه جلسه فوری تشکیل داده و از مسئولان مربوطه برای توضیحات لازم به کمیسیون دعوت خواهد کرد.


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این حادثه قابل پیشگیری بوده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از هزار رزمایش و همایش در شهرهای مختلف انجام داده و همواره اقتدار ایران را به معرض نمایش گذاشته است و برگزاری رژه نیروهای مسلح نیز همواره توان بازدارنده پشیمان کننده برای دشمن است که نباید تحت شعاع اقدامات تروریستی قرار بگیرد و از مسئولان مربوطه انتظار می‌رفت تا امنیت چنین مراسمی را در شهری مثل اهواز که تقریبا شهر مرزی به حساب می آید به صورت خاص تامین کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

فلاحت پیشه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعا خاطیان این حادثه را محکوم کرده و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز به طور خاص این حادثه را پیگیری می کند.

 صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، حمله تروریستی شده و چند فرد مسلح مراسم رژه را به رگبار بستند.

گفتنی است طی این حمله تروریستی شماری به شهادت یا زخمی شده اند.

منبع: الف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین