کد خبر: ۱۶۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
سید ابوالفضل هاشمی جویباری و عباس فروتن به نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان راه یافتند اما سه کشتی‌گیر ایران شکست خوردند.
ناطقان: در رقابتهای پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان در اسلواکی، دو نماینده ایران به نیمه نهایی رسیدند اما سه ملی‌پوش دیگر مقابل رقبای خود شکست خوردند.

 در وزن 61 کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست 7 بر 5 مغلوب ارطغرل کاهوه چی از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر ترکیه‌ای از ازبکستان، عشقی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول 11 بر صفر مارتین هورینک از اسلواکی را از پیش رو برداشت اما در یک هشتم نهایی 4 بر 4 مغلوب ساچین راتهی از هند شد. سوادکوهی در حالی که 4 بر 2 پیش بود، در 15 ثانیه پایانی خاک شد و مسابقه را باخت. این کشتی گیر هندی به نیمه نهایی رسیده و اگر فینالیست شود، سوادکوهی در شانس مجدد برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

در وزن 86 کیلوگرم سید ابوالفضل هاشمی جویباری در دور نخست 11 بر صفر تالایبک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر 2 مقابل آندری هیکا از اوکراین پیروز شد. هاشمی در ادامه یامادا از ژاپن را 4 بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

در وزن 92 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم ارهان یایلاجی از ترکیه را 11 بر صفر مغلوب کرد. فروتن سپس سانجیت از هند را 7 بر دو برد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیر یاری در دور نخست پاریس کاریپی از آلبانی را 3 بر یک برد و در دور دوم 11 بر صفر کوتا تویاما از ژاپن را مغلوب کرد اما در یک چهارم نهایی برابر سوسلان خینچاگوف از روسیه با ضربه فنی شکست خورد. در صورت فینالیست شدن این کشتی‌گیر روس، یاری برای مدال برنز در شانس مجدد دو کشتی باید بگیرد.

ادامه رقابتهای پنج وزن دوم فردا برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین