کد خبر: ۱۶۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
رئیس جمهور سوریه در پیامی خطاب به حسن روحانی رییس جمهور کشورمان حمله جنایتکارانه تروریستی علیه رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را به شدت محکوم و بر ایستادگی جمهوری عربی سوریه با تمام امکانات و نیروی خود در برابر این اعمال تروریستی در کنار دولت و مردم ایران تاکید کرد.
ناطقان: متن پیام تسلیت بشار اسد خطاب به حسن روحانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب رییس جمهور دوست حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

در کمال تاسف خبر حمله تروریستی به رژه نظامی نیروهای مسلح در شهر اهواز واقع در جنوب ایران را دریافت نمودم. اینجانب ضمن تقدیم مراتب تسلیت قلبی خود به نام شخص خود و به نام مردم جمهوری عربی سوریه به جنابعالی و مردم دوست ایران درخصوص سقوط قربانیان بیگناه، با عبارت‌های شدید این حمله جنایتکارانه و بزدلانه تروریستی را محکوم می‌نماید. جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم در سوریه ایستادگی کرد و همچنین تروریست را در سطح جهانی محکوم نمود و همواره در برابر تروریسم جنایتکارانه تکفیری صادقانه مواضع اصولی و قاطع داشته است.

بدین مناسبت اجازه فرمایید برای جنابعالی و مردم دوست ایران بار دیگر تاکید نمایم که ما با تمام امکانات و نیرو در برابر این اعمال تروریستی در کنار شما حضور داریم. همچنین امیدواریم حامیان، تامین کنندگان مالی و مشوقین تروریسم بدانند که این خطر تمامی خانواده انسانی در هر جا و مکان را تهدید می‌کند و ما آنان را دعوت می‌کنیم در موضع‌گیری خود درخصوص حمایت از تروریسم در مناطق مختلف جهان تجدید نظر کنند.

خواهشمندم بار دیگر مراتب تسلیت و تعزیت قلبی اینجانب را بپذیرید. اطمینان کامل دارم که ملت ایران این مصیبت و محنت را پشت سر خواهد گذارد و همچنین حمایت قلبی خود را از شما در نبرد مشترک‌مان علیه آفت تروریسم و حامیان آن ابراز می‌دارم.

برادرتان بشار الاسد

رییس جمهوری عربی سوریه»
یت بشار اسد به حسن روحانی
بشار اسد و روحانی


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین