کد خبر: ۱۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، ساعت کار خط 5 متروی تهران(گلشهر کرج- صادقیه تهران و بالعکس) یک ساعت زودتر و از ساعت 5 صبح آغاز می شود.
ناطقان: فرنوش نوبخت با بیان اینکه شرکت مترو با تمام ظرفیت و توان در خدمت دانشجویان و دانش آموزان است اظهار داشت: در جلسات مختلف برنامه ریزی های مناسبی در طرح استقبال از مهرماه انجام شده که یکی از این تصمیمات افزایش تعداد قطار و آغاز زودتر فعالیت خط 5 متروی تهران است.

وی بیان کرد: تعمیرات و بهینه سازی فضای ایستگاهی و اعزام قطارهای فوق العاده در زمان شلوغی از دیگر اقداماتی است که از فردا (یکشنبه) در تمام خطوط ناوگان متروی تهران انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شلوغ ترین خط مترو در زمان صبحگاهی و شامگاهی را خط 5 مترو تهران (صادقیه -گلشهر و بالعکس اعلام کرد و افزود: از اول مهرماه حدود 30 درصد به مسافران این خط افزوده می شود و با توجه به تردد زیاد دانشجویان از استان البرز به تهران تصمیم گرفته شد که زمان فعالیت این خط یک ساعت زودتر و از ساعت 5 صبح آغاز شود.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد مسافران خط 5 مترو تمایل دارند از قطارهای تندرو استفاده کنند گفت: از اول مهرماه در دو نوبت صبح ها ساعت 6 و 35 و 7 و 15 دقیقه زمان حرکت قطارهای تندرو را از ایستگاه گلشهر کرج به سمت تهران تعیین کردیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: ساعت کار ، مترو ، خط5
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین