کد خبر: ۱۶۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان برابر کانادا شکست خورد تا امیدش برای صعود به دور پایانی به حداقل برسد.
ناطقان: در ادامه مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ امروز(شنبه) و در یکی از مهم ترین بازی ها از گروه H از ساعت ۲۲:۱۰ تیم‌ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در این مرحله رو در روی کانادایی قرار گرفت. هر دو تیم در نخستین دیدارشان شکست خورده بودند و در این بازی محکوم به برد بودند اما در پایان والیبالیست‌های ایران در یک مارتن جذاب و دیدنی  با نتیجه سه بر دو برابر حریفشان شکست خوردند و با چهار برد و ۱۲ امتیاز همچنان در رده سوم گروه D باقی ماندند اما شانس صعودشان به جمع شش تیم پایانی به حداقل رسید. در صورتی که روسیه در دو دیدار بعدی خود تنها یک امتیاز بگیرد ایران از دور رقابت‌ها حذف می‌شود. کانادا هم با کسب چهارمین بردش توانست مجموع امتیازاتش را به عدد ۱۱ برساند تا هچنان امیدهایش برای صعود زنده بماند.


در این بازی ایگور کولاکوویچ سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، امیر غفور و علی شفیعی را به زمین فرستاد و در سوی مقابل استفان آنتیگا برای کانادا، هوگ، پرین، ایوانس، واندورن، ویگراس و بلانکنائو را وارد زمین کرد. در پایان کانادا ست های بازی را با امتیازهای ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۵-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۱۲-۱۵ به سود خود تمام کرد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا پیش از این پنج بار به مصاف هم رفته بودند که سهم کانادا چهار برد و سهم ایران تنها یک پیروزی بوده است.


در طول هجده دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه با شش عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم به حساب می‌آید و تیم‌های ایتالیا و برزیل با سه قهرمانی در رده های بعدی قرار دارند. همچنین تیم ملی والیبال ایران در پنج دوره قبلی حضورش در قهرمانی جهان تنها در دوره گذشته در لهستان توانست عنوان ارزشمندی را کسب کند و با هدایت اسلوبودان کواچ در رده ششم جهان ایستاد.


تیم ملی والیبال ایران در دور دوم مرحله گروهی در گروه H با تیم‌های آمریکا، کانادا و بلغارستان هم گروه است و با توجه به تأثیر امتیازها دور نخست در دور دوم، تیم ملی والیبال ایران پس از انجام دو بازی با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.


تیم‌ملی والیبال ایران فردا(یک شنبه) در سومین و آخرین دیدارش در دور دوم باید از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف آمریکا برود.


برنامه و نتایج دیدارهای روز دوم دور دوم گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ :

ایران ۲ - کانادا ۳ (۲۰-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۵-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۱۲-۱۵)

صربستان ۳ - آرژانتین صفر (۲۵-۱۸، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲)

هلند - فنلاند (۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵، در ست سوم در جریان است)

استرالیا - بلژیک (۲۶-۲۸، ۲۶-۲۸، در ست سوم در جریان است)

بلغارستان -آمریکا (ساعت ۲۱:۱۰)

لهستان - فرانسه (ساعت ۲۱:۱۰)

اسلوونی - برزیل (ساعت ۲۲)

ایتالیا - روسیه (ساعت ۲۲:۴۵)
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین