کد خبر: ۱۶۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
بعیدی نژاد:
سفیر ایران در انگلستان با بیان اینکه آمریکا به طور قطع در توقف صدور نفت ایران ناکام خواهد ماند افزود: خواهیم دید در آینده حجم صادرات نفت ایران چقدر خواهد شد و آمریکا به اهداف خود نخواهد رسید.
ناطقان: حمید بعیدی نژاد با اشاره به شکست ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تحمیل نظر خود درباره افزایش تولید نفت و کاهش قیمت آن گفت: برخلاف نظر آمریکا بازار نفت دوباره با التهاب و افزایش قیمت روبرو شد و اکنون به حدود هشتاد دلار در هر بشکه رسیده است. 

وی با بیان اینکه آمریکا به طور قطع در توقف صدور نفت ایران ناکام خواهد ماند افزود: خواهیم دید در آینده حجم صادرات نفت ایران چقدر خواهد شد و آمریکا به اهداف خود نخواهد رسید. 

سفیر ایران در انگلستان گفت : عده ای پیش بینی کرده اند اگر آمریکا بخواهد بر موضع خود سماجت کند و اگر برفرض محال موفق هم بشود قیمت نفت آنچنان افزایش خواهد یافت که بسیاری از اقتصادهای جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

وی تصریح کرد : ما در برهه ای حساس قرار داریم و به مشکلات کشور بیش از همه شناخت و به ان اذعان داریم و باید همه با وحدت و همدلی تلاش و برای عبور از این دوره سخت کمک کنیم .

بعیدی نژاد که در جمع ایرانیان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون توحید لندن سخن می گفت افزود: خداوند پیروزی و نور را فرا روی افراد و ملتی قرار می دهد که برای حق و عدالت مبارزه می کنند و ان شاء الله با افتخار و سربلندی از این مرحله نیز همچون گذشته عبور خواهیم کرد .

منبع:  خبرگزاري صدا و سيما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین