کد خبر: ۱۶۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در تهران طی امروز (2 مهرماه) خبر داد.
ناطقان: حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲ مهر) است، اظهار کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه و در برخی مواقع تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق طی امروز وجود دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط جوی طی فردا (۳ مهر) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه این شرایط به‌طور موقت سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد، گفت: دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۳ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم‌اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۹ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین