کد خبر: ۱۶۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بر هوشیاری مسئولین جهت پیشگیری از این گونه حوادث تاکید کرد.
ناطقان: متن پیام آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد حادثه تروریستی اهواز به اینن شرح است:

حادثة اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم با همت مسئولین عوامل آن هر چه زودتر با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه تروریستی را ریشه کن سازند.

این ترور کور که نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور، بلکه همه ملت های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع، فداکار و با ایمان خوزستان شد.

شگفتی در اینجاست چگونه آن ها اعلام می کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می خرند؟

این حادثه اسفناک نشان داد که همه مسئولین باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری کنند. ما به همه خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داریم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین