کد خبر: ۱۶۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
رئیس پلییس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق سابقه دار در پایتخت خبر داد.
ناطقان: سرهنگ کیوان ظهیری اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو وقتی درجریان سرقت از زن میانسالی در یکی از خیابان‌های حدوده حوزه استحفاظی این کلانتری  قرار گرفتند بلافاصله دست به کار شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی در ادامه افزود:درهمان مراحل ابتدایی تحقیقات مأموران موفق شدند با استفاده از تصاویر دوربین مدابسته و کار‌های اطلاعاتی سارق سی ساله  را که با یک دستگاه موتور سیکلت دست به سرقت از زن میانسال زده بود و درجریان سرقت مالباخته را نیز به شدت مجروح کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت :صبح دیروز زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مرد جوانی قرار داد مأموران بلافاصله دست به کار شده و با کار‌های اطلاعاتی و فنی سارق راشناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ ظهیری ادامه داد:پس از دستگیری سارق حرفه ای او به ۳۰ فقره در نعمت آباد، فلاح، نواب و شهرک ولی عصر اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت :به شهروندان محترم توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده سرقت قبل از انجام هر کاری بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار دهند.

منبع: میزان
برچسب ها: سارق خشن ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین