کد خبر: ۱۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
امروز آذری جهرمی برای افتتاح شش پروژه ارتباطی در استان اصفهان حاضر شد که در افتتاح این پروژه‌ها به احترام شهدای حادثه تروریستی اهواز اقدام متفاوتی انجام داد.
ناطقان: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات در نخستین روز سفر به استان اصفهان و در شورای اداری این استان، شش پروژه توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با سرمایه گذاری ای ۴۰۵ میلیارد تومان افتتاح‌ کرد. وی افزود: در یک سال گذشته برای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان اصفهان سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده که امروز در قالب شش پروژه افتتاح شد.

اما نکته جالب مراسم بهره‌برداری این بود که آذری جهرمی به احترام شهدای عملیات تروریستی دو روز گذشته در اهواز مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان اصفهان را لغو و تنها با ذکر صلواتی بهره برداری از این پروژه ها را آغاز کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین