کد خبر: ۱۶۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم و ضمن گرامی داشت یاد شهدای مظلوم تاکید کرد: قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکنی به این حرکت جنایتکاران خواهند داد.
ناطقان: سردار  حسین اشتری در پی حادثه تروریستی در اهواز که هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت،  پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم

این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی و صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزیّن به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه عمق ناتوانی، کینه توزی و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 این حادثه تروریستی بار دیگر چهره دروغین استکبار و نوکران آن و مدعیان حقوق بشر را نمایان ساخت و سردمداران نابخرد استکبار و ایادی منطقه ای آنها باید بدانند؛ رشادت های ملت شهیدپرور این مرز و بوم در طول تاریخ انقلاب این واقعیت را به ثبت رسانده که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ‌گاه تسلیم این گونه جنایت ها و خباثت ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقیر و بد طینت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه ای بر استواری، ایمان، اقتدار و اراده مردم وارد کنند، بی‌شک شجره طیبه انقلاب اسلامی  ایران را که همواره خون پاک و مطهر شهیدان آبیاری کرده است، محکم‌تر و مقاوم‌تر خواهد شد.

اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی کشور، استکبار و ایادیش را آشفته کرده است، بی تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد، آنچنان که انسجام و وحدت اقوام ایرانی، با این حادثه تقویت و  دو چندان خواهد شد و هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی نیز صد چندان خواهد گردید.

بر اساس گزارش سایت پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و تروریستی و تبریک و تسلیت  شهادت جمعی از هم وطنان عزیز به ملت ایران اسلامی و مردم شهیدپرور خوزستان که همواره و بویژه  در دوران دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام مقدس اسلامی و انقلابی به اثبات رسانیده‌اند، دشمنان بدانند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهیدپرور و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تحت توجهات حضرت ولی عصر( عج) محکم‌تر از قبل از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد و بدون شک نیروهای مسلح  پاسخ دندان شکنی به این جنایت تروریستی خواهند داد.»

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین