کد خبر: ۱۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
کشتی‌آرای گفت: حباب ایجاد شده روی سکه تا هفته گذشته ۷۵۰ هزار تومان بود، اما در هفته اخیر به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
ناطقان: محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران درباره آخرین وضعیت طلا و سکه اظهار کرد: حباب ایجاد شده روی سکه تا هفته گذشته ۷۵۰ هزار تومان بود، اما در هفته اخیر به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و  این امر نشان می‌دهد قیمت سکه به نرخ واقعی خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: افزایش قیمت دلار و یورو، بر روی قیمت طلا و سکه تأثیرگذار بوده است و این درحالی است که قیمت جهانی طلا هیچ تغییری نداشته است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به تقاضای بالای خرید در بازار، افزود: امروز قیمت سکه به بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافت و این امر یک رکورد قیمتی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر گرم طلا به ۴۴۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، گفت: باتوجه به ایام سوگواری محرم داد و ستد‌ها کاهش یافته است، اما از روز گذشته با شروع تقاضا‌های جدید در بازار، قیمت طلا افزایش یافت.

به گفته کشتی‌آرای، قیمت طلا و سکه قابل پیش‌بینی نیست.

امروز در صرافی‌ها هر قطعه سکه طرح قدیم چهار میلیون و ۷۵۱ هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و ۳۶۰ هزارتومان به فروش رسید. همچنین نیم سکه با قیمت دو میلیون و ۳۰۳ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۶۲ هزار تومان داد و ستد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین