کد خبر: ۱۶۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با سفر به استان خوزستان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز شرکت و با خانواده شهید افچگی و حجت‌الاسلام خاکی جانباز حادثه تروریستی اهواز دیدار کرد.
ناطقان: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدقمی در دیدار با خانواده شهید افچگی که در حادثه تروریستی اهواز به مقام شهادت نائل شد، گفت: شهادت مدال ارزشمندی است که خداوند آن را به شما هدیه کرده و توفیق پاسداری از کیان ولایت را به شما ارزانی داشته است که این نعمت الهی را باید شکر گزار باشید.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: حضور مردم در این مراسم نشانه عزت و سربلندی شهدا است و به دشمنان نشان داد که جایگاه ایثار و شهادت در بین مردم، رفیع و بلند مرتبه است.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: معنویت روح شهید همواره با خانواده همراه است و این معنویت با همجواری در کنار آستان قدس رضوی دوچندان خواهد شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین ضمن عیادت از حجت‌الاسلام خاکی رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان جانباز حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: استقامت و صبر مردم در برابر دشمنان در تمام صحنه ها مثال زدنی است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم. وقوع حوادث تروریستی مایه وحدت مردم می‌شود.

وقوع حوادث تروریستی مایه وحدت مردم می‌شود

حجت‌الاسلام خاکی جانباز حادثه تروریستی اهواز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: وقوع حوادث تروریستی را عامل وحدت مردم معرفی کرد.

او در ادامه گفت: استقامت و صبر مردم در برابر دشمنان در تمام صحنه‌ها مثال زدنی است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار برای سلامتی رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان دعا کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا و عیادت از جانبازان حادثه تروریستی اهواز از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان تبلیغات اسلامی به خوزستان است
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین