کد خبر: ۱۶۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
تصمیم روسیه برای تحویل سامانه موشکی اس ۳۰۰ به سوریه با خشم رژیم صهیونیستی مواجه شده است و نخست وزیر این رژیم مدعی است که این اقدام باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد.
ناطقان: به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که تحویل سامانه ضد موشکی اس ۳۰۰ به نظام سوریه «اقدامی خطرناک» است که باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد و اسرائیل به دفاع از امنیت و منافع خود ادامه خواهد داد.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو طی گفتگویی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، تصمیم مسکو برای تحویل سامانه ضد موشکی اس ۳۰۰ به نظام سوریه را بررسی کرده است.

در همین حال، آمریکا نیز به روسیه نسبت به تحویل سامانه اس ۳۰۰ به نظام سوریه هشدار داده است. جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که تصمیم روسیه برای تحویل این سامانه به سوریه اشتباهی بزرگ است.

این در حالی است که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه یک هفته پس از سرنگونی جنگنده این کشور بر فراز دریای مدیترانه که در اثر حمله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، اعلام کرد که این کشور سامانه دفاعی پیشرفته اس ۳۰۰ را طی ۲ هفته آینده در اختیار سوریه قرار خواهد داد.
برچسب ها: نتانیاهو ، سوریه ، اس300
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین