کد خبر: ۱۶۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
میزان تولید گوشت مرغ بیش از دو میلیون تن در سال است.
ناطقان: رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز با اشاره به این‌که قیمت مرغ ثابت مانده است، گفت: هر کیلوگرم مرغ در عمده فروشی درب کشتارگاه به قیمت 8800تومان و در واحدهای صنفی، به قیمت 9200 تومان توزیع می‌شود.

«ایوب حاج آقاپور» با اشاره به کمبود گوشت گوساله در استان، اظهار کرد: بیشتر گوشت این استان از آذربایجان‌غربی تأمین می‌شد که اکنون به‌علت افزایش نرخ گوشت، آذربایجان‌غربی گوشت تولیدی خود را به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان صادر می‌کند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون اغلب گوشت استان از شهرهای شیراز، مشهد و قم تأمین می‌شود، از این‌رو با کاهش قابل توجهی مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز یادآور شد:  قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله در کشتارگاه 44 هزار تومان و در واحدهای صنفی با احتساب 20 درصد سود، با قیمت 62 هزار تومان به فروش می‌رسد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت ، مرغ ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین