کد خبر: ۱۶۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
فرماندار شهرستان رودبار با تایید خبر وقوع سیل، گفت: در پی بارش شدید باران در مناطق بالا دست شاهد وقوع سیلاب در روستاهای گنجه، دارستان و جوبن بودیم که باعث تخریب معابر روستایی شده است.
ناطقان: اسماعیل میرغضنفری با تایید خبر وقوع سیل در شهرستان رودبار، اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در مناطق بالا دست شاهد وقوع سیلاب در روستاهای گنجه، دارستان و جوبن بودیم که بیشترین خسارت هم به روستای گنجه وارد شده است.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است، افزود: در روستای گنجه علاوه بر تخریب معابر روستایی، منازل مردم و دیواره‌ها هم از بین رفته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان در حال برآورد اولیه خسارات وارد شده هستند، ادامه داد: گاز، برق و آب این مناطق قطع شده بود که برق در همان ابتدا وصل شده است.

میرغضنفری با اشاره به تشکیل ستاد بحران در شهرستان رودبار، گفت: نیروهای خدمات رسان در منطقه حاضر هستند و تلاش می‌کنند تا ظرف مدت 24 ساعت زندگی مردم به جریان عادی برگردد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین