کد خبر: ۱۶۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه همکاری نظامی با روسیه را ادامه دارد، تاکید کرد که به حملات علیه سوریه ادامه می‌دهند.
ناطقان: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با تکرار تهدیدها علیه محور مقاومت در منطقه، گفت تل‌آویو به عملیات خود علیه تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

نتانیاهو در مصاحبه با خبرنگاران پیش از پرواز به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت علی‌رغم تنش‌های پیش‌آمده با مسکو، اسرائیل به هماهنگی امنیتی-نظامی با روسیه ادامه می‌دهد.

به نوشته خبرگزار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، وی همچنین توضیح داد: «طی 3 سال گذشته، اسرائیل از طریق همکاری با روسیه موفقیت بسیار بزرگی در ممانعت از تقویت حضور نظامی ایران در سوریه و ارسال سلاح‌های مرگبار به حزب‌الله به‌دست آورد».
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین