کد خبر: ۱۶۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
سازمان هواشناسی اعلام کرده آخر هفته هوای شمال کشور خنک‌تر می‌شود، احتمال بارندگی در برخی مناطق وجود دارد و دریای خزر مواج خواهد بود.
ناطقان: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: پیش بینی هواشناسی امروز سه شنبه بیانگر گذر موج تراز میانی از نیمه شرقی کشور است که تا اواخر وقت از کشور خارج خواهد شد.

احد وظیفه افزود: فردا و پس فردا به همراه نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد به همراه کاهش نسبی دما در برخی مناطق شمال غرب و استانهای ساحلی کشور رخ می دهد و در نیمه جنوبی آسمان کشور صاف خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز سهشنبه در جنوب خراسان رضوی برخی مناطق استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود و در نیمه غربی کشور آسمان صاف خواهد بود.

فردا چهارشنبه در شمال استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ارتفاعات البرز مرکزی و استانهای اردبیل، گیلان و غرب مازندران و پنجشنبه در برخی مناطق آذربایجان شرقی، استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه های البرز مرکزی در استانهای زنجان، قزوین، شرق تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

چهارشنبه و پنجشنبه  شدت بارش در گیلان و غرب مازندران بوده و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می شود. این سامانه جمعه نیز در نوار شمالی کشور فعال بوده و اواخر وقت جمعه از کشور خارج می شود.

بعدازظهر امروز محدوده تنگه هرمز مواج و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. اواخر چهارشنبه و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۲۸ و ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین