کد خبر: ۱۶۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
قرائتی:
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه روحانی وقتی موفق است که وابسته به گروه و جناح خاصی نباشد افزود: طلبه ها کم حرف بزنند و منبرها مفید و مختصر باشند.
ناطقان: حجت الا سلام والمسلمین محسن قرائتی عصر سه شنبه در اجلاسیه شهدای روحانی استان البرز در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر وزارت جهاد کشاورزی مستقر در کرج با اشاره به اینکه روحانی وقتی موفق است که وابسته به گروه و جناح خاصی نباشد افزود: اگر مردم بدانند که مبلغ دینی وابستگی به گروه سیاسی خاصی دارد توجهی به سخنانش نشان نخواهند داد.

وی با اشاره به اصول موفقیت طلاب و روحانیون اظهار داشت: طلبه ها کم حرف بزنند و منبرها مفید و مختصر باشند.

قرائتی با اشاره به اهمیت حضور روحانیون در مدارس گفت: تبلیغ در این فضاها باید متناسب با حال و هوای آنها انجام شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: اطلاعات طلبه های ما باید به روز بوده و مطالعه لازم داشته باشند تا بتوانند به درستی به تبلیغ بپردازند.

وی ادامه داد: مردم بی دین نشده اند و با کسی رو دربایستی ندارند ، باید مطالعه را بالا ببریم، حرف مفید زده و جذب خطوط سیاسی نشویم.

در آئین گرامیداشت شهدای روحانی استان البرز یاد وخاطره این شهدای والامقام گرامی داشته شد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین