کد خبر: ۱۶۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اینکه سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل با خنده حاضرین مواجه شده، گفت خودش قصد داشته آن‌ها را بخنداند.
ناطقان: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) به خنده حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بخشی از سخنرانی‌اش، واکنش نشان داد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی. ان. ان»، او در این مورد گفت: «اوه، فوق‌العاده بود. خوب، می‌خواستم کمی بخندیم، اما فوق‌العاده بود.»

روز سه‌شنبه بخشی از سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل با خنده تمسخرآمیز حاضران در نشست روبرو شد.

این اتفاق زمانی افتاد که ترامپ در ادعایی که مبالغه‌آمیز به نظر می‌آید، گفت: «در کمتر از دو سال، دولت من تقریبا بیش از هر دولت دیگری در تاریخ ایالات متحده دستاورد داشته است».

این ادعای ترامپ باعث خنده رهبران و هیات‌های سیاسی حاضر در نشست شد، آنقدر که خود ترامپ را نیز به خنده و تعجب واداشت. رئیس جمهور آمریکا در واکنش به خنده تمسخر آمیز حضار گفت: «انتظار این واکنش را نداشتم، اما خوبه.»

این حاشیه سخنرانی ترامپ با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری از کاربران توییت چند سال پیش او را بازنشر کرده‌اند که در آن نوشته بود آمریکا نباید رئیس‌جمهوری داشته باشد که «مایه خنده کل جهان باشد.»

«دنیل دیل» خبرنگار روزنامه «تورنتو استار» در واکنش به توجیه ترامپ برای خنده حضار، در توییتر نوشت: «رئیس‌جمهور می‌گوید به او نخندیدند، بلکه او توانسته یک جوک بامزه بگوید.»

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین