کد خبر: ۱۶۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج، کرج- تهران و همچنین جاده مخصوص خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی کاری را در ورودی کلانشهرها شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران، جاده مخصوص کرج ـ تهران و همچنین آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس سنگین است.

سرهنگ رحمانی به انسداد ۵ محور کشور اشاره و اعلام کرد: محورهای اولنگ ـ شاهرود، دیزین ـ شمشک، دره‌گز ـ پلدختر، شوش ـ فتح‌المبین و ایلام ـ اسلام‌آباد تا اطلاع ثانوی به دلیل عدم ایمنی مسدود است.

وی با اعلام این مطلب که در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده است، به عملیات راهسازی در آزادراه قم ـ تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت، پرداخت و گفت:‌ از تاریخ هفتم مهر تا سی‌ام آبان در کیلومتر ۵۰ تا ۶۵  از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در روزهای شنبه، یکشنبه،‌ دوشنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه به جز ایام تعطیل همزمان با عبور ترافیک عملیات راهسازی انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین