کد خبر: ۱۶۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
امام جمعه موقت تهران، نقش علما را همانند نقش انبیا و ائمه اطهار در هدایت جامعه برشمرد و اطاعت از رهنمودهای رهبری را مایه نجات دانست.
ناطقان: آیت الله کاظم صدیقی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم سالگرد ارتحال علامه ایازی و دو فرزند بزرگوارشان و یادواره بیش از ۱۰۰ شهید روحانی حوزه علمیه در رستمکلا افزود: انبیای الهی در مقابله با استکبار، ظالم ، منافق، فاسد و فاجر آماده بودند و با کفار درگیر شدند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه فرهنگ توسط دولت ها ساخته می شود؛ بیان داشت: آنانی که فساد را منتشر می کنند، باید در برابر خداوند پاسخگو باشند و بدانند یک مدیر و رئیس جمهور فاسد تمام مملکت را فاسد می کند و اینکه به فرزندان و بچه ها در مدارس دین یاد ندهند و سند ۲۰۲۰ و آموزش جنسی در مدارس ترویج شود؛ این کار یک بقال و کارگر نیست و باید بدانیم اگر در جامعه ای فساد و رانت افزایش پیدا کرده و افراد به ابتذال کشیده می شود؛ مشکل از بالاست.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه عالمان دین و بزرگان و شهدا در جامعه همواره زنده و باقی هستند؛ یادآور شد: اینکه می بینید آیت الله ایازی و کوهستانی رفتند اما همچنان وجود دارند و مردم به یادشان هستند، به دلیل اعمال نیک و کار خیرشان بود و اینکه زندگی دینی و مرگ شیرین داشتند.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: امروز جامعه ما با مشکلات فراوانی مواجه است که همه ما باید با تبعیت از ولایت و رهبری در ادامه راه انقلاب ثابت قدم باشیم.

آیت الله صدیقی گفت: رهبر ما همان امام است و خودش در خدمت خودش نیست و در فتنه ۸۸ دیدیم که چطور سران فتنه نقشه هایشان برملا شد و در محاصره قرار گرفتند و عنایت صاحب این نظام شامل حال ما و مردم ما شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی کار کارشناسی شده توسط رهبری بود که عمل نکردند و اکنون دارای مشکلات اینچنینی هستیم.

آیت الله صدیقی با قدردانی از حضور مردم در این مراسم و یادواره گفت: شما مردم در طول انقلاب و در تمام دوران نشان دادید که تابع ولایت، رهبری و حامی روحانیت هستید و علمای این منطقه همچون آیت الله ایازی و کوهستانی(ره) با نفس کیمیایی خود اثرگذاری خوبی بر شما مردم و تربیت طلاب داشته اند.

امام جمعه موقت تهران افزود: نقش علما، نقش انبیا و ائمه اطهار در هدایت جامعه است و طلاب ما سربازان اهل بیت هستند و خوشبختانه این روحیه انقلاب و شهادت طلبی در جامعه با حضور رهبری جریان دارد و سر دادن و جان دادن جوانان ما با اطاعت از رهبری است.

وی بیان داشت: امروز در شرایط سخت اقتصادی هستیم و این شرایط جنگ اقتصادی که جنگ روانی و تبلیغاتی آن را پشتیبانی می کند باید گوشتان به حرف رهبری و علمای انقلابی باشد و به داد فقرا برسید و به بیچارگان رحم کنید.

امام جمعه موقت تهران گفت: نمایندگان مجلس، استقلال کشور را حفظ کنند و نماینده انقلاب باشند و نگذارند قوانین غیر اسلامی در مجلس تصویب شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین