کد خبر: ۱۶۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد امروز هم ریزش باران در حد آب گرفتگی معابر عمومی در استان‌های گیلان و مازندران ادامه پیدا کند.
ناطقان: محمد اصغری  افزود: امروز منتظر وقوع بارش در اردبیل و مناطق مرزی این استان با استان گیلان خواهیم بود و در آذربایجان شرقی (منطقه ارسباران)، شمال استان آذربایجان غربی و شمال استان کردستان (شهرستان های بیجار و دیوان دره)، زنجان(شهرستان طارم )، قزوین (شهرستان الموت)، البرز(جاده چالوس)، تهران (فیروزکوه )، ارتفاعات سمنان، گلستان و ضعیف تر در شمال شرق کشور در خراسان شمالی نیز شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی با اشاره به این که سرعت باد در استان های خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در حد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود، گفت: در جنوب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس و شمال شرق بوشهر و استان کهکیلویه و بویر احمد شرایط برای رعد و برق به ویژه در ساعات عصر مهیاست.

اصغری گفت: این شرایط را فردا هم در شمال و جنوب کشور خواهیم داشت و هر چه زمان جلوتر می رود شدت آن ضعیف تر می شود.

وی گفت: امروز خنک ترین روز در یک هفته اخیر است و بامداد فردا نیز سردترین روز خواهد بود.

اصغری آب های شمالی کشور و همچنین بخش های شرقی دریای عمان را مواج و متلاطم پیش بینی کرد و از وقوع گرد و خاک در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و به ویژه مرز عراق و کردستان در شهرستان های مریوان و بانه خبر داد.

وی ادامه داد: در جنوب استان های تهران و سمنان، قم و استان مرکزی از جمله شهرستان های ساوه، شازند و اراک نیز عصر امروز شاهد خیزش گرد و غبار خواهیم بود.

اصغری افزود: در ارتفاعات تهران نیز امروز شاهد وقوع رگبار و در جنوب تهران شاهد وزش باد و گرد و غبار خواهیم بود و دمای هوای تهران تا اواسط هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین