کد خبر: ۱۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
سرپرست وزارت رفاه با اعلام جزئیات توزیع سبد غذایی در میان محرومان گفت: برای اولین بار سبد غذایی میان ۳۵۰هزار دانش‌آموز در مدارس شبانه‌روزی توزیع شد.
ناطقان: انوشیروان محسنی‌بندپی، گفت: سبد غذایی برای اقشار آسیب‌پذیر و محروم در پایان شهریورماه توزیع شد که نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد، مددجویان خود را به ما معرفی کردند و توانستند این سبد غذایی را دریافت کنند.البته سه درصد بازنشستگان کشور که ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند نیز از دریافت کنندگان بسته غذایی خواهند بود.

وی ادامه داد: برای اولین بار 350 هزار دانش‌آموز در مراکز شبانه‌روزی توانستند سبد غذایی دریافت کنند.

سرپرست وزارت رفاه گفت: شارژ کارت یارانه مددجویان بین 35 تا 130 هزار تومان بود اما این میزان در دوره جدید افزایش یافته و مبلغ سبد غذایی این دوره بین 40 تا 150 هزار تومان بر اساس تعداد اعضای خانوار بوده است.

وی ادامه داد:این افراد می‌توانند به فروشگاه‌های اتکا، کوروش، رفاه، تعاونی مصرف فرهنگیان و... برای تهیه این کالاها مراجعه کنند.

محسنی با اشاره به اتمام شارژ کارت مددجویان و آغاز خرید کالاها از فروشگاه‌ها گفت: کالاهای موجود در این سبد غذایی شامل برنج، روغن، قند و شکر و ... است.ژ

زمان اجرای برنامه حمایت اجتماعی مشخص نیست

وی افزود: علاوه بر توزیع سبد غذایی برنامه حمایت اجتماعی داریم که از سوی دولت دنبال می‌شود اما هنوز کیفیت این برنامه، مبلغ و جامعه‌ای که باید از آن برخوردار شود نهایی نشده است.

محسنی گفت: در حال جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات از جامعه هدف خود هستیم تا با اطمینان بالا این کمک‌ها را داشته باشیم.

وی بر تحقق  عدالت اجتماعی و از بین بردن فقر تأکید کرد و گفت:‌ زمان اجرای برنامه حمایت اجتماعی هنوز مشخص نیست.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین