کد خبر: ۱۶۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از قانع نشدن نمایندگان مشهد، شهررضا و مهریز از توضیحات سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
ناطقان: سیده فاطمه ذوالقدر گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون سؤال نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس درباره محتوا و کیفیت پایین فیلم‌های سینمایی و سوال سمیه محمودی نمایندگان  مشهد و شهررضا در مجلس درباره نحوه و وضعیت اداره موقوفات  از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد و سیدعباس صالحی نیز توضیحاتی ارائه کرد اما توضیحات وی موجب قانع‌کننده شدن نمایندگان سوال کننده نشد و سوالات آنان به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد سؤالی را درباره محتوای فیلم‌ها و کیفیت پایین آنها مطرح کرد که پاسخ وزیر نتوانست نماینده سؤال‌کننده را قانع کند اما پژمانفر ضمن اینکه اعلام کرد قانع نشده گفت ممکن است تا زمان ارسال سؤال به صحن علنی مجلس نظرش تغییر کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سؤال حجت الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس و محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس نیز در رابطه با تخصیص بودجه مؤسسات فرهنگی و فعالیتهای وزارت ارشاد در شهرستان بافق و مهریز از وزیر ارشاد سوال کردند که نماینده تهران قانع شد اما نماینده مهریز قانع نشد و سؤال وی برای رسیدگی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین