کد خبر: ۱۶۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
نوزدهمین نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی از امروز به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کرد.
ناطقان: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایران تلکام 2018 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. نمایشگاه از 11 تا 14 مهرماه از ساعت 9 تا 5 بعدازظهر پذیرای بازدید کنندگان است.

نمایشگاه در سالن‌های 5،  6، 8 و 9، 10 و 11، 25A و 25B برگزار شده است. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های کشور در صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی ارائه می‌شود. 

230 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 24 شرکت خارجی یا نمایندگی آنها در 32 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند و شرکت کنندگان خارجی از 5 کشور ایتالیا،‌ آلمان، چین، روسیه و لهستان هستند. 

میزان رشد نمایشگاه در سال 97 نسبت به سال 88 در مدت یک دهه در بخش فضای سرپوشیده ناخالص 93 درصد و در بخش متراژ فضای مفید داخلی 91 درصد و در بخش تعداد شرکت‌های داخلی 49 درصد اعلام شده است. 

نمایشگاه امسال با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد و این وزارتخانه در برگزاری نمایشگاه امسال حضور فعالی نسبت به سال‌های قبل دارد به طوری که علاوه بر هماهنگی برای حضور فعال‌تر شرکت‌های وابسته و برگزاری کارگاه‌ها، اطلاعات اولیه نمایشگاه نیز توسط این وزارتخانه تهیه شده و در اختیار گذاشته شده است. 

با این حال مراسم افتتاحیه با اشتباه سهوی مشهود آغاز و در نخستین بخش از افتتاحیه، افتتاح نمایشگاه الکامپ به حضار اعلام شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین