کد خبر: ۱۶۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
وزیر ارتباطات درباره اجرای دستور ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دولت، اسامی مدیران بازنشسته‌ای که مشمول این مقررات می‌شوند، را اعلام کرد.
ناطقان: محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه الکامپ تهران در پاسخ به سؤالی درباره اجرای دستور منع به کارگیری بازنشستگان در بدنه دولت در این وزارتخانه اظهار داشت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات شامل حال یکی از معاونان وزارتخانه شده است و به این ترتیب رسول سرائیان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از این وزارتخانه جدا خواهد شد و امروز حکم معاون جدید امضا می‌شود. البته این حکم دو هفته دیگر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ همچنین دو مشاور وزیر ارتباطات نیز طبق این قانون از وزارتخانه جدا می‌شوند که به این ترتیب محمود خسروی مشاور روستایی و صادق عابدین مشاور توسعه زیرساخت‌ها مشمول این قانون شدند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین