کد خبر: ۱۶۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران از خطر آبگرفتی معابر در این استان خبر داد.
ناطقان: سیداحمد میرساداتی با اشاره به اینکه تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی در این استان، اظهار کرد: با نفوذ سامانه سردبارشی به نوار شمالی کشور، روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 مهر شاهد بارش شدید باران، کاهش محسوس دما، رعدوبرق و وزش باد گاهی شدید در مازندران خواهیم بود.

وی به پیامدهای مورد انتظار این سامانه سرد بارشی در مازندران، تصریح کرد: آبگرفتگی معابر در سطح استان، بالا آمدن حجم آبرودخانه‌ها و در مناطق سردسیر و کوهستانی مناطق مرتفع بیش از 2500 متر بارش برف پیش‏ بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه توصیه می شود شهرداری ها نسبت به پاکسازی کانال‌های هدایت آب در سطح شهرها اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در صورت تغییر نقشه‌ها و الگوهای هواشناسی، تغییرات پیش بینی نیز مجددا اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین