کد خبر: ۱۶۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
بر اساس اخطاریه، روز شنبه 14 مهر ماه هم دمای هوای مازندران بشدت کاهش می یابد و در مناطق کوهستانی و مرتفع نخستین بارش برف تجربه خواهد شد.
ناطقان: هواشناسی مازندران روز چهارشنبه با انتشار اخطاریه ای از تغییرات شدید جوی در استان از روز جمعه خبر داد و پیش بینی کرد که روز شنبه مناطق کوهستانی مازندران شاهد بارش برف خواهد بود.

در این اخطاریه از مسئولان استان خواسته شده است تا با توجه به بارش های رگباری و سیل آسا که با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، با نفوذ سامانه سرد بارشی ، بارندگی از روز جمعه 13 ماه مهر جاری از غرب استان آغاز می شود و بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان می رسد و از عصر جمعه تا پایان روز شنبه نیز بارش ها تشدید می شود.

هواشناسی مازندران هشدار داد که در این مدت مناطق مختلف استان شاهد بارش های شدید همراه با رعد و برق و وزش باد تا سرعت بیش از 80 کیلومتر بر ساعت خواهد بود که نتیجه آن جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر سطح شهرها، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها خواهد بود.

بر اساس این اخطاریه، روز شنبه 14 مهر ماه هم دمای هوای مازندران بشدت کاهش می یابد و در مناطق کوهستانی و مرتفع نخستین بارش برف تجربه خواهد شد.

هواشناسی مازندران همچنین اخطار کرد که دریای خزر هم روز جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده طوفانی خواهد بود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین