کد خبر: ۱۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بر اساس اعلام قبلی، فعالیت نمایشگاه‌های بهاره از امروز - ششم اسفند - آغاز می شود. البته غرفه‌داران در صنف ما از صبح امروز اقدام به چیدن کالاهای خود در نمایشگاه‌های تهران کرده‌اند و از بعدازظهر فروش کالا را
ناطقان :رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بر اساس اعلام قبلی، فعالیت نمایشگاه‌های بهاره از امروز - ششم اسفند - آغاز می شود. البته غرفه‌داران در صنف ما از صبح امروز اقدام به چیدن کالاهای خود در نمایشگاه‌های تهران کرده‌اند و از بعدازظهر فروش کالا را آغاز می‌کنند.

محمد آقاطاهر اظهار کرد: مواد غذایی در نمایشگاه با تخفیف پنج تا 35 درصدی عرضه می‌شود و تخفیف 35 درصدی برای محصولات سلولزی و کنسروجات است. برنج‌های ایرانی و خارجی نیز با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای صنف ما بیشتر اقلامی مثل برنج، حبوبات، کنسروجات، رب، تن ماهی، زیتون و محصولات سلولزی در نمایشگاه عرضه می‌کنند. همچنین تقاضای بنکداران برای فروش روغن در نمایشگاه خیلی کم بود چون روغن سود چندانی ندارد که بخواهد در نمایشگاه و با تخفیف عرضه شود.

نحوه نظارت بر فروش کالاها در نمایشگاه‌های بهاره

آقاطاهر درباره نحوه نظارت اتحادیه بر فروش کالاها در نمایشگاه‌های بهاره گفت: بازرسان و کارشناسان ما در طول برگزاری نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید می‌کنند و چنانچه با تخلفی برخورد کنند اقدامات قانونی لازم را انجام خواهند داد.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در عین حال بیان کرد: از تمام اقلامی که اعضای اتحادیه ما در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کنند، نمونه برداری شده و بعد از بررسی کیفیت و استاندارد آن‌ها، مجوز شرکت در نمایشگاه داده شد. نمونه‌های بررسی شده نیز به صورت پلمب در بیرون از غرفه ها و در معرض دید مردم قرار دارد و چنانچه کالاهای عرضه شده به لحاظ کیفیت یا استاندارد با نمونه بررسی شده مطابقت نداشته باشد، تخلف محسوب می شود.

آقاطاهر با بیان اینکه برای عرضه محصولات بنکداران 47 غرفه در نمایشگاه اختصاص یافته است، گفت: همه غرفه ها دارای مجوز کسب و قانونی هستند. از طرفی بازرسان اتاق‌ اصناف، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مدت 10 روز برگزاری این نمایشگاه‌ها هرگونه تخلفی را رصد می‌کنند.

وی گفت: نمایشگاه بهاره امسال فقط در سه منطقه ارم، حکیمیه و بوستان ولایت برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین