کد خبر: ۱۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» از امروز آغاز شد.
ناطقان: هفته نیروی انتظامی از جمعه ۱۳مهرماه آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۹مهرماه ادامه خواهد داشت. در این هفته یگان‌های مختلف پلیسی به ارائه گزارش از عملکرد خود در رسانه‌ها و نیز ارائه خدمات مضاعف به شهروندان خواهند پرداخت.

امسال نیز برای هرروز این هفته یک شعار و یک رویکرد انتخاب شده است و بر این اساس از امروز تا پنجشنبه به ترتیب رویکردهای ارزشی، اقتدار، تخصصی، اجتماعی، مردمی، علمی و جهادی برای هر روز انتخاب شده است.

شعارهای این هفته نیز به ترتیب برای روز جمعه "پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی، رأفت و مهربانی رویکرد ارزشی"، برای شنبه "پلیس، انضباط، اقتدار، امنیت پایدار رویکرد اقتدار" ، برای روز یکشنبه "پلیس، حرفه‌ای‌گرایی، تخصص، کارآمدی رویکرد تخصصی"، برای روز دوشنبه "پلیس ، آموزش همگانی، مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی رویکرد اجتماعی"، برای روز سه شنبه" پلیس، خدمتگذاری، پاسخگویی، امانت‌داری رویکرد مردمی، برای چهارشنبه "پلیس، دانش‌بنیانی، پژوهش‌محوری، روزآمدی رویکرد علمی" و برای روز پنجشنبه "پلیس، حماسه حسینی، ولایتمداری، ایثار و شهادت رویکرد جهادی" است.

افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک، ترخیص خودروهای توقیفی، ارائه خدمات رایگان پزشکی درمراکز بهداری ناجا، تسریع درروند صدور گواهی سوء پیشینه و ... از جمله خدمات پلیس در هفته نیروی انتظامی است.  
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین