کد خبر: ۱۶۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
بارندگی شدید سبب آبگرفتگی معابر و خیابان‌های درون شهری و تعطیلی مدارس در شهرستان‌های غرب مازندران شد.
ناطقان: احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها در غرب مازندران، همه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های نور، رامسر، تنکابن، عباس آباد و چالوس همه مقاطع در نوبت صبح تعطیل است.

وی با بیان اینکه مدارس شهرستان نوشهر نوبت صبح و عصر نیز تعطیل است، افزور: وضعیت تعطیلی مدارس در نوبت عصر ساعت ۱۱ اعلام می‌شود.

سامانه بارشی که از بعدازظهر جمعه در مازندران حاکم شد سبب آبگرفتگی معابر شهری و برخی واحد‌های مسکونی در مناطق مختلف استان شده است و به سقف شماری از واحد‌ها نیز آسیب زد.

این بارندگی که شامگاه جمعه سبب خاموشی برق برخی از روستا‌ها و شهر‌های مازندران شده بود، بامداد شنبه نیز سبب آبگرفتگی معابر درون شهری و روستایی شد و گاز سه روستای تنکابن را قطع کرد و نگرانی از سرریز شدن سد میجران در شهرستان رامسر نیز افزایش یافته است.

شدت آبگرفتگی در برخی معابر و شهر‌های مازندران به گونه‌ای بود که اهالی برای تردد از قایق موتوری و تراکتور استفاده کردند.

هم اکنون باران با شدت بیشتری در مناطق مختلف مازندران در حال باردین است و این وضعیت بارشی تا بعدازظهر شنبه ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین